پکیج بررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی

بررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی

بررسی-و-ارزیابی-میزان-همخوانی-برنامه-درسی-قصد-شده--اجرا-شده-وآموخته-شده-علوم-تجربیتحقیق رشته روانشناسی گرایش برنامه ریزی درسی (مقطع کارشناسی ارشد)، چکیده:هدف این پژوهش ارزیابی میزان هم خوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی ناحیه2 شیراز 88- 1387بوده است..پژوهش حاضر از نوع تحقیق پیماشی می باشد که به بررسی عناصر هشت گانه شامل: اهداف،…دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *