فایل مقایسه ی مولفه های نابرابری آموزشی بر اساس مکتب انتقادی با مولفه های نابرابری آموزشی در نظام آموزشی

مقایسه ی مولفه های نابرابری آموزشی بر اساس مکتب انتقادی با مولفه های نابرابری آموزشی در نظام آموزشی

مقایسه-ی-مولفه-های-نابرابری-آموزشی-بر-اساس-مکتب-انتقادی-با-مولفه-های-نابرابری-آموزشی-در-نظام-آموزشیتحقیق رشته علوم تربیتی گرایش فلسفه تعلیم وتربیت (مقطع کارشناسی ارشد)، چکیده: هدف این پژوهش عبارت از شناسایی علل و عوامل ایجادکننده ی نابرابری آموزشی در نظام آموزشی ایران و مقایسه ی آن با مولفه های نابرابری آموزشی بر اساس مکتب انتقادی بود. این پژوهش در پارادایم کیفی و در دو بخش اسنادی و مصاحبه ….دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *