خرید ارزان بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل

بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل

بررسی-رابطه-تعاملی-جامعه-و-مدرسه-در-برنامه-درسی-دوره-متوسطه-از-دیدگاه-صاحب-نظران-و-تجارب-بین-المللتحقیق رشته روانشناسی گرایش برنامه ریزی درسی (مقطع کارشناسی ارشد)، چکیده: چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل صورت گرفته است. پژوهش از حیث روش کیفی، بر مبنای هدف تبیینی و از لحاظ ماهیت از نوع بنیادی است….دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *